Warunki współpracy handlowej

02 luty 2015

1.  Zamówienia mogą być składane przez telefon, faxem i internet za pośrednictwem naszej strony : www.cmk.carrum.pl  po wcześniejszym zarejestrowaniu się w systemie sprzedaży online , który dostępny jest pod adresem: http://www.cmk.carrum.pl/rejestracja/ lub tradycyjną pocztą na adres : Carrum  ul. Komunlana 3, 15-197 Białystok , tal: (085) 85 688-59-20, e-mail: biuro@carrum.pl   
2.  W przypadku zamówień składanych tradycyjną pocztą lub telefonicznie należy podać numer katalogowy, nazwę oraz ilość
3.  W zamówieniu należy podać swoje imię i nazwisko lub nazwę firmy , dane adresowe, oraz numer identyfikacyjny NIP oraz nr telefonu.
4.  Minimalna kwota zamówienia wynosi 300 zł. Zamówienia poniżej tej kwoty nie będą realizowane. 
5.  Termin realizacji zamówienia wynosi od 24 godzin do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
6. Towar dostarczany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy spedycyjnej GLS  Cena paczki o wadze do 31 kg wynosi 18 zł netto , zwrot należności wynosi : 3,00 zł netto 
7.   Wszystkie ceny podane w cenniku wysyłkowym lub systemie online www.cmk.carrum.pl  podawane są w PLN i są cenami netto do których należy doliczyć podatek VAT .
8.  System rabatowania  dla klientów : a) dla zamówień powyżej 1000 zł    - 5 % b) dla zamówień powyżej 1500 zł   - 7 % c) dla zamówień powyżej 2000 zł  - 10 % 
9.  Przy zamówieniach powyżej 5000 zł istnieje możliwość indywidualnego negocjowania rabatu nie wyższego niż 20% 
10. Rabaty nie podlegają sumowaniu. Wyjątkiem mogą być akcje promocyjne i konkursy w których mogą być przyznawane dodatkowe upusty na zasadach określonych każdorazowo w regulaminach konkursu lub akcji promocyjnej. 
11.  Płatność za zamówiony towar następuje przy dostawie. Brak zapłaty w tym czasie spowoduje, iż zamówiony towar nie zostanie wydany. 
12.  Reklamacje dotyczące mechanicznych uszkodzeń przesyłki w czasie transportu, uwzględniane będą jedynie wówczas, gdy sprawdzenie nastąpi w momencie odbioru przy obecności kuriera. W takim przypadku należy wraz z doręczycielem spisać protokół reklamacyjny i przesłać na adres podany w pkt 1 wraz z uszkodzoną przesyłką.
13.  W przypadkach, kiedy przesyłka nadejdzie nie uszkodzona, a następnie okaże się, iż towar ma wady fabryczne, należy w terminie dwóch tygodni od dnia wykrycia wady przesłać uszkodzony towar na nasz adres podany w pkt 1 wraz z pisemną reklamacją, zawierającą przyczynę reklamacji oraz żądanie reklamacyjne : zwrot ceny, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny. 
14.  W każdym przypadku składania reklamacji należy załączyć dokument sprzedaży paragon, fakturę zakupu. Ponadto należy wskazać imię, nazwisko, adres i numer telefonu. 
15.  W przypadku kiedy wymiana towaru na nowy nie będzie możliwa zostaną zwrócone pieniądze. 
16.  Wszelkie koszty nieuzasadnionej reklamacji ponosi Zamawiający. 
17.  Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. 
18.  Jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania lub w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000r. 
19.  Zwracany towar prosimy odesłać wraz z otrzymanym paragonem lub fakturą z zaznaczeniem „ZWROT” na dowodzie zapłaty. Gwarantujemy zwrot wartości towaru. Nie zwracamy kosztów odesłania do nas. 
20.  Zwrotom nie podlegają przynęty i zanęty 
21.  Towary znajdujące się w ofercie Carrum Marek Kwiecień objęte są gwarancją.
22.  Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy. Reklamowany towar reklamujący dostarcza na własny koszt do firmy Carrum. Reklamacja uważana jest za poprawną jeśli reklamowany towar jest kompletny z pisemnie określonym rodzajem wady oraz przedłożonym dowodem zakupu ( paragon z kasy fiskalnej, rachunek, faktura). Reklamacji podlegają wyłącznie usterki powstałe bez winy nabywcy. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. Jeśli zasadność reklamacji zostanie uznana wówczas w możliwie jak najszybszym terminie wymienimy towar na wolny od wad, nie dłużej jednak niż do 30 dni i odeślemy Państwu na nasz koszt. 
23.  Firma Carrum Marek Kwiecień nie posiada własnego serwisu  , dlatego przyjmowany do reklamacji jest tylko towar objęty gwarancją, a nie zasadami rękojmi.