W dniach 11-18 czerwiec  2017r zbiornik Sumbar w Chorwacji był areną zawodów Karpiowych "World Carp Tournament” W tych zawodach startowały drużyny z Polski, Austrii i Ukrainy Drużynę Carrum Team-Polska reprezentowali Witold Śmigiel i Dariusz Muzyka.Po wylosowaniu stanowiska nr 6 byliśmy średnio zadowoleni gdyż mieliśmy blisko siebie sąsiadów którzy blokowali nam prawą stronę zbiornika, a stanowisko było bardzo wąskie.

Nasze nastawienie do zawodów poprawiło  markerowanie; dno było urozmaicone a głębokość wahała się od 1 do 6m więc było sporo możliwości łowienia. Mając możliwość łowienia  na 4 wędziska wytypowaliśmy i zanęciliśmy 3 różne miejscówki oddalonych od brzegu od 30m do 148m tak żeby maksymalnie wykorzystać obszar swojego stanowiska. 3 miejscóweki zanęciliśmy w identyczny sposób przy pomocy spomba mieszanką kulek Carrum Nova Krab Banan i Brzoskwinia Mango + Pellet. Jako przynęty wykorzystywaliśmy Dipowane kulki zanętowe Krab Banan; Brzoskwina Mango i Pop Up Truskawka Carrum .

Od pierwszych minut aż do końca zawodów nie było Nam łatwo jednak obfite nęcenie (w sumie zużyliśmy 110kg pelletu i kulek oraz 5l dipu) pozwoliło nam złowić 30 ryb z których największa ważyła 29,60kg. Ciężka praca od początku do końca pozwoliła nam zająć trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej.Już jesteśmy

zapisani na kolejne zawody które odbędą się również nad malowniczym Sumbar Lake w Chorwacji mam nadzieję, że zdobyte doświadczenie w końcu pozwoli Nam wygrać klasyfikacje generalną.