W dniach 25-29 maj  2016r zbiornik Sumbar w Chorwacji był areną zawodów Karpiowych "World Carp Tournament” W tych zawodach startowały drużyny z Polski, Austrii i Ukrainy. Drużynę Carrum Team-Polska reprezentowali Witold Śmigiel, Jakub Ofiarski i Dariusz Muzyka. Po wylosowaniu stanowiska nr 16 byliśmy średnio zadowoleni gdyż mieliśmy blisko siebie sąsiadów którzy blokowali nam prawą stronę zbiornika.

Nasze nastawienie do zawodów poprawiło  markerowanie; dno było urozmaicone a głębokość wahała się od 2 do 5m więc było sporo możliwości łowienia. Mając możliwość łowienia  na 4 wędziska wytypowaliśmy i zanęciliśmy 2 różne miejscówki oddalonych od brzegu od 82m do 138m tak żeby maksymalnie wykorzystać obszar swojego stanowiska. 2 miejscóweki zanęciliśmy w identyczny sposób przy pomocy spomba mieszanką kulek Carrum Nova Krab Banan i Brzoskwinia Mango + Pellet.Jako przynęty wykorzystywaliśmy Dipowane kulki zanętowe Krab Banan; Brzoskwina Mango i Pop Up Truskawka Carrum.

Od pierwszych minut aż do końca zawodów nie było Nam łatwo jednak obfite nęcenie (w sumie zużyliśmy 130kg pelletu i kulek oraz 10l kipu) pozwoliło nam złowić 20 ryb z których największa ważyła 27,09kg. 3 ryby przekroczyły magiczną granicę 20kg. Natomiast pozostałe mieściły się w przedziale 16,50kg do 19,90kg oraz trafił się jeden rodzynek w postaci karpika 4,73kg.

Podsumowując i patrząc na fakt, że Nasi sąsiedzi z prawej strony wyzerowali nasz wynik jest dla nas zadowalający tym bardziej że udało Nam się wygrać następujące klasyfikacje:

-Pierwsza Ryba zawodów „Amur 18,50kg” złowiony 45minut po rozpoczęciu zawodów
-Najmniejsza Ryba Zawodów Karp 4,73kg
-Zwycięstwo jako sektor Rod Hutchinson
-Piąte miejsce w klasyfikacji generalnej z trzema Karpiami: 27,09kg 20,62kg i 20,20kg

Już jesteśmy zapisani na kolejne zawody które odbędą się również nad malowniczym Sumbar Lake w Chorwacji mam nadzieję, że zdobyte doświadczenie w końcu pozwoli Nam wygrać klasyfikacje generalną.